Coraz to pokaźniejsza ilość marketerów dostrzega duże możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym czasie, większa część firm, uznanych marek, podaje własnym odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Serwisy te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby fanów internetu, są również miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny artykułów.

Internauci konstruują swoiste kluby zrzeszające wielbicieli, fanów określonych produktów, usług, działań – sprawdź prowadzenie fanpage oferta. Jeden fanpage, to chociaż 50 zapaleńców. Takich fanpage’y jest najwięcej, bo ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów reklamowych, im większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Kilka polskich profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy entuzjastów, co ukazuje jak gigantyczny jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość entuzjastów, hobbystów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Trafne produkty będą zrzeszały gigantyczną ilość entuzjastów, jest to nieuniknione. Entuzjaści odnaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak faktycznie, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
To powinno ci się spodobać

Regenerowane wtryskiwacze – kiedy opłaca się kupić

Silniki diesla mają wiele zalet, dlatego też bez przerwy są bardzo chętnie…

Plusy wynikające z rozpoczęcia współpracy z agencją interaktywną Ajmer

Korzyści wynikające z nawiązania współpracy z agencją interaktywną Ajmer sprawiają, że zleceniodawcy…

Jedzenie na dowóz -w jaki sposób zidentyfikować właściwą restaurację?

Powstające coraz nagminniej puby, małe bufety rychłej obsługi czy mini restauracje, które…